Nyt on kieltämättä pää vähän pyörällä... muutaman  päivän on tapahtunut niin paljon hyviä asioita. Niin hoitojen suhteen kuin muutenkin.

Kerroin edellisessä päivityksessä, että päästään hoitohin ehkä huhtikuussa 2013. No tähän tuli "pieni" muutos. Lääkäri laittoi siis silloin lähetteen synnytyslääkärille, tarkoius oli selvittää kestääkö mun kroppa hoidot, raskauden ja synnytyksen.

Aikaa lääkärille ei koskaan kuulunut, joten soitin äitiyspolille kyselläkseni tilannetta, sain kuulla ettei lääkärikäyntiä tulekaan. Synnytyslääkäri oli sitten ollut sitä mieltä että normaali raskaus ja synnytys onnistuvat kunhan huolehdin itsestäni ja saan tarvittaessa verenohennuslääkkeitä veritulppien estämiseksi. Perjantaina siis puhuin hoitajan kanssa ja lääkärin piti soittaa mulle tänään.

Lääkäri soitti mulle tänään aamulla ja selvisi, että meidät laitetaan jonoon takautuvasti. Lääkäri sitten kysyi syksyn suunnitelmista, olisi tarjonnut hoitojen aloitusta jo lokakuussa mutta kieltäydyin häiden takia.  Aloitus sovittiin siis marraskuun kierrosta.  IVF-infokäynti on jo sovittu 25.10. klo 10:45. Sitä aikaa odotan kuin kuuta nousevaa. smiley

Mä en vaan tiedä miten nyt pitäisi olla, oon niin onnellinen siitä, ettei tarvitse odottaa puolta vuotta heart

Viikonloppuna käytiin  Hämeen keskiaikamarkkinoilla, oli todella hauskaa ja liikuntarajoitteiset kävijät oli huomioitu tosi hyvin. Sinne ensi vuonna uudestaan.